نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 خبرنگار اجتماعی افکار-این عکس را یکی از صحابخانه های خوش ذوق که از دست توقف های بیجای خودروها به تنگ آمده است بر سر درب خانه خود در یکی از شهرستانهای استان یزد نصب کرده است.

 





عکس:سید وحید مرتضوی زاده

 



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 به گزارش خبرآنلاین؛ دادستان کل کشور گفت فردی که به فائزه هاشمی فحاشی کرده بود بازداشت شد و پرونده ای در این باره بر علیه وی تشکیل شده است.


محسنی اژه ای افزود: "برخی از مقامات امنیتی نیز به دنبال سایر متهمانی هستند که به صورت خودسر امنیت اخلاقی جامعه را تحت تاثیر قرار می دهند."

در روزهای گذشته انتشار فیلم فحاشیهای رکیک به فائزه هاشمی، فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث واکنشهای فراوانی در میان جامعه و نخبه گان شد. وزیر اطلاعات نیز از ارسال پرونده اشخاص خودسر به قوه قضائیه خبر داده بود.
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/12/17/168734_544.jpg

 



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 دولت فرانسه نه تنها با منع استفاده از روبند نقطه‌ای بار دیگر ادعای دفاع از حقوق بشری خود را زیرسوال برد، بلکه رفتار مامورین امنیتی فرانسوی با یک زن محجبه معترض نیز بر جرایم حقوق بشری این رژیم اروپایی اضافه کرده است.

تصاویر بازداشت توهین‌آمیز یک زن محجبه فرانسوی توسط نیروهای امنیتی این کشور که از امروز قانون بحث‌برانگیز ممنوعیت استفاده از روبند به عنوان یکی از مظاهر حجاب اسلامی را اجرایی کرد، اعتراض بسیاری از حامیان حقوق بشر را در پی داشت.

به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران، دولت فرانسه نه تنها با منع استفاده از روبند نقطه‌ای بار دیگر ادعای دفاع از حقوق بشری خود را زیرسوال برد، بلکه رفتار مامورین امنیتی فرانسوی با یک زن محجبه معترض نیز بر جرایم حقوق بشری این رژیم اروپایی اضافه کرده است.

تصاویر زیر خانم "کنزا دریدر"، زن محجبه فرانسوی را نشان می‌دهد که پس از گفت‌وگو با رسانه‌های خبری و اعتراض نسبت به اجرایی شدن قانون تبعیض‌آمیز منع استفاده از روبند، توسط مامورین فرانسوی به شکلی توهین‌آمیز دستگیر شد.

فرانسه از امروز قانون بحث‌برانگیز ممنوعیت استفاده از روبند به عنوان یکی از مظاهر حجاب اسلامی را اجرایی کرد. 

بر اساس این تصمیم زنان مسلمان فرانسوی حق استفاده از روبند را ندارند و اگر از این پوشش استفاده کنند، 150 یورو جریمه می‌شوند.


 

 



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 احتمال تغییر «المالکی» بیشتر شده و گزینه بعدی نیز از میان این سه نفر برگزیده خواهد شد؛ اما نکته جالب اینکه، هر سه اين گزينه ها در دوران جواني با هم همكلاس بوده اند. اين سه نفر همچنين از خانواده هاي اصيل و سرشناس عراقي كه نقش بسيار مهمي در دوره هاي گوناگون تاريخ سياسي عراق داشته اند، به شمار مي روند./ دو تن از سه همکلاسی سابق، بيش از سه دهه است كه ارتباط بسيار خوبي با سازمان هاي اطلاعاتي و امنيتي غربي مانند «CIA» و «Mi6» و غيره دارند؛ اما تفاوت اساسي اين دو در ارتباط آنان با جمهوري اسلامي ايران است.

 
کارشناسان سیاسی در عراق در آخرین تحلیل های خود می گویند که «عادي عبدالمهدي»، «أياد علاوي» و «احمد چلپي»، سه گزينه اصلي براي جانشینی احتمالی با «نوري المالكي» نخست وزير کنونی عراق هستند.

به گزارش صفحه عربي «تابناك»، بيشتر كارشناسان مسائل سياسي عراق بر این باورند که با گذشت زمان، احتمال تغییر «المالکی» بیشتر شده و گزینه بعدی نیز از میان «عبدالمهدی»، «علاوی» و یا «چلپی» برگزیده خواهد شد؛ اما نکته جالب اینکه، هر سه اين گزينه ها در دوران جواني با هم همكلاس بوده اند. اين سه نفر همچنين از خانواده هاي اصيل و سرشناس عراقي كه نقش بسيار مهمي در دوره هاي گوناگون تاريخ سياسي عراق داشته اند، به شمار مي روند.
 

 
این سه نفر، در دوران ديكتاتوري «صدام» در خارج از عراق زندگي مي كردند و پس از فروپاشي حزب بعث به ميهن خود بازگشتند. آنها در دهه 60 میلادی و در دوران تحصيلات دانشگاهي با یکدیگر رقابت درسی داشتند، اما اكنون كه عمر آنها از 60 سال می گذرد، رقبای سیاسی یکدیگر به شمار رفته و براي تصدي پست نخست وزيري با هم رقابت مي کنند.

بر پایه این گزارش، هر يك از اين سه سياستمدار شيعي، اكنون خط و مشي و سياست خاصي را دنبال مي كند. «أياد علاوي»، نمونه يك سياستمدار كاملا سكولاري است كه براي سكولار كردن عراق تلاش مي كند. 

«عادل عبدالمهدي» با گرايش های اسلامي، به دنبال يك دمكراسي اسلامي است؛ اما «احمد چلبي» كه داراي انديشه هاي غير ديني و متمايل به سكولاريسم است، بيشتر براي ريشه كن كردن حزب بعث سابق و از بين بردن باقي مانده نيروهاي سياسي و نظامي اين حزب كه در عراق کنونی نيز وجود دارند، تلاش مي كند.

اين سه چهره سياسي نيز مشتركاتي با يكديگر دارند؛ براي نمونه، «عادل عبدالمهدي» و «احمد چلبي»، هر دو همواره اعلام كرده اند كه در صورت دستيابي به پست نخست وزيري، دولت وحدت ملي تشكيل خواهند داد؛ اما «علاوي» كه معتقد است با بسياري از احزاب و جناح هاي سياسي عراق به ويژه احزاب شيعي اسلامگرا «آبش به يك جوی» نمي رود، هيچ گاه اعلام نكرده كه به دنبال تشكيل دولت وحدت ملي است.

اما وجه مشترك «احمد چلبي» با «أياد علاوي» را مي توان در نسبت خانوادگي اين دو نفر دانست. «علاوي» كه با خواهر «چلبي» ازدواج كرده، داماد خانوادگي «چلبي» به شمار مي رود. جداي از اين مسأله، هر دوي آنها نيز بيش از سه دهه است، ارتباط بسيار خوبي با سازمان هاي اطلاعاتي و امنيتي غربي مانند «CIA» و «Mi6» و غيره دارند؛ اما تفاوت اساسي اين دو در ارتباط آنان با جمهوري اسلامي ايران است. 

چلبي جزو سياستمداران عراقي است كه همواره ارتباط خوبي با ايران داشته؛ اما علاوي هيچگاه نتوانسته با ايران كنار بيايد و ارتباط خوبي برقرار كند و همواره عربستان را بر ايران ترجيح داده است.

در پايان گفتني است، «نوري المالكي» که هم اکنون نخست وزير عراق است، يكي از گزينه هاي اصلي براي دوره بعدي نخست وزيري عراق به شمار می رود؛ اما در روزهای اخیر به دلايل گوناگون، تا حدودی شانسش کاهش یافته است. از جمله اين دلايل مي توان به اعلام حمايت برخی احزاب شيعي از نخست وزير شدن «عادل عبدالمهدي» اشاره کرد. 

البته در دو روز گذشته، برخي اخبار ضد و نقيض درباره بستري شدن «نوري المالكي» نيز در برخي پايگاه هاي خبري منتشر شده كه شايد بتوان اين مسأله را نيز از عوامل كاهش شانس آقاي «مالكي» دانست.

 


 

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 در اين تصوير جوان اسراييلي نشان داده مي شود كه روي پيراهنش عكس يك زن باردار 

فلسطيني چاپ شده كه زير آن به دو زبان عبري و انگليسي نوشته شده كه يك شليك، دو 
كشته!



به گزارش فارس هر از چندگاهي در سرزمينهاي اشغالي بروز اتفاقاتي سبب روشن شدن بيشتر 
ماهيت رژيم صهيونيستي براي افكار عمومي مي شود.



كشتار زنان و كودكان به بهانه‌هاي مختلف، له كردن دختر آمريكايي معترض به خراب كردن 
خانه فلسطيني‌ها با بلدوزر، اظهارات خاخام‌هاي صهيونيست، اعترافات رسانه‌اي يا مورد 
اخير آن يعني حمله به كاروان آزادي غزه بيش از پيش افكار عمومي را عليه اين رژيم 
برانگيخته است.



 


نژادپرستي در اسراييل





اينك يك تصوير ديگر از اوج نژادپرستي اين رژيم منتشر شده كه دل هر انسان آزاده‌اي 
را به درد مي‌آورد.



در اين تصوير، بر پيراهن جوان اسراييلي عكس يك زن باردار فلسطيني چاپ شده است كه 
زير آن به دو زبان عبري و انگليسي نوشته شده كه يك شليك، دو كشته!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 تختی

جهان پهلوان تختی ، هنگام گرفتن نشان پهلوانی، چهره تختی در این عکس دیدنی است. یادش تا ابد گرامی.

 



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 رسانه‌های رسمی آمریكا اعلام كردند كه برای اولین بار در جهان یك قاضی 103 ساله هنوز مشغول كار قضاوت است و خیال بازنشستگی ندارد.

به گزارش ایسنا، قاضی «وسلی بروآن» كه 103 سال دارد در مصاحبه‌ای با روزنامه چاپ ایالت «كانزاس» آمریكا گفت: تاكنون تصمیمی مبنی بر ترك پست خود نگرفته‌ام. به احتمال زیاد هم تا هنگامی كه جان در توانم باشد به كار قضاوتم ادامه می‌دهم.

 قضاوت در 103 سالگی


این قاضی 103 ساله در ادامه به روزنامه «كانزاس استار» یادآور شد: پیش از من در سال 1977 میلادی قاضی 104 ساله‌ای می‌زیست كه تا آن سن به قضاوت می‌پرداخت. در طول این سه دهه تاكنون شخصی با سن بالای یكصد سال نبوده كه در كار قضاوت باشد.

یكی از همكاران جوان این قاضی درباره وی خاطرنشان كرد: او از لحاظ جسمانی تغییرات فراوانی كرده است، اما از نظر ذهنی هنوز پویا است. به راحتی می‌تواند از عهده حل مسایل و مشكلات پرونده‌ها برآید.

 



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 به گفته این عکاس، سلطان جنگل که گرسنه به نظر می رسید بر روی شکار خود پرید و در مدت بسیار کوتاهی بر روی گورخر باقیماند، اما گورخر که نمی خواست ناهار شیر شود نبرد سختی را آغاز کرد.

مهر:  یک شیر گرسنه آفریقایی در تانزانیا که به فکر تهیه ناهار از گوشت گورخر بود مورد ضرب و شتم گورخر قرار گرفت.

انیمیشین زیبای "ماداگاسکار" را به خاطر می آورید که در آن یک شیر و گورخر ساکن یک باغ وحش دوستی بسیار عمیقی با هم دارند.

اکنون تصاویری از دنیای واقعی منتشر شده است که خلاف این دوستی را نشان می دهد. این تصاویر را "تام ویتن" در پارک ملی "نگورونگورو" در تانزانیا گرفته است. در این صحنه، یک شیر گرسنه در یک حمله تهاجمی به دست گورخر خوش شانس ضربه فنی می شود.

به گفته این عکاس، سلطان جنگل که گرسنه به نظر می رسید بر روی شکار خود پرید و در مدت بسیار کوتاهی بر روی گورخر باقیماند، اما گورخر که نمی خواست ناهار شیر شود نبرد سختی را آغاز کرد.

به این ترتیب شیر تمام روشهای حمله به گورخر را امتحان کرد. در تلاش برای متوقف کردن شکار، بر روی پشت آن پرید اما سرعت حمله شیر برابر با میزان علاقه گورخر به زندگی بود و به همین علت گورخر به سرعت شیر را به زمین پرت پرت کرد و یک لگد محکم به پهنای صورت شیر زد.

براساس گزارش دیلی میل، پس از اینکه شیر از این ضربه شدید خود را بازیافت درحالی که کاملا خیس و پوشیده از گِل بود از جا بلند شد درحالی که گورخر، شجاع، استوار و تا حدی خوش شانس از محل نبرد گریخت.

پاهای عقبی گورخر ضربه سنگینی به صورت و آرواره شیر می زنند. شیر گیج می شود اما خیلی زود خود را بازمی یابد
 
 
شیر به راحتی گورخر هراسان را به دام می اندازد و قبل از اینکه دندانهای تیز خود را وارد بدن شکار کند بر روی کمر آن می پرد
 
 
شکار، شیرجه و برخورد نزدیک - گورخر از تمام توان خود برای مبارزه با شیر استفاده می کند
 
 
شیر با آرواره بزرگ و گشوده خود آماده است تا پاهای گورخر را گاز بگیرد اما گورخر با یک مدیریت مناسب از چنگ شیر می گریزد
 
 
بهترین دوستان و ... بهترین دشمنان
مبارزه میان شیر و گورخر یادآور صحنه ای از انیمیشن ماداگاسکار محصول 2005 است که در آن الکس (شیر) که پس از سالها زندگی در اسارت وارد حیات وحش می شود بهترین دوست خود یعنی گورخر را شبیه به یک تکه بزرگ استیک می بیند!

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 یکی از رستورانهای شهر اشغالی تل الربیع (تل اویو) در رژیم صهیونیستی در اقدامی توهین آمیز دستمال هایی را در اختیار مشتریان خود در حین سرو غذا قرار می دهد که بر روی آن آیه شریفه " ان تنصرالله ینصرکم " (آیه 7 سوره مبارکه محمد-ص) نقش بسته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از قدسنا، پایگاه خبری العرب در سرزمین های اشغالی با اعلام این خبر تصاویر این دستمال ها را نیز کاملا شفاف و واضح منتشر کرده است.

برپایه این گزارش، دستمالهای یاد شده همچنین منقش به مسجد النبی در مدینه منوره هستند.

این دستمال ها معمولا برای پاک کردن میزها پس از سرو غذای مشتری استفاده می شود و پس از آن در کیسه های زباله ریخته می شود.
 
 توهین به آیات قرآن در یکی از رستورانهای تل آویو +عکس

ایه هفت سوره مبارکه محمد (ص) با مضمون جهادی است و خداوند در این آیه خطاب به مومنان می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید اگر خدا را یاری کنید خداهم شما را (همه جا) یاری می کند و ثابت قدم می گرداند.

این در حالی است که پیش از این نیز رژیم صهیونیستی اقدام به درج آیایه هایی از قرآن کریم بر بطری ها و قوطی های مشروبات الکلی کرده بود . صهیونیستها همچنین اخیرا برخی آیات قران کریم را در بعضی از اماکن مکروه و حرام نوشته بودند و چندی پیش نیز مسجدی را در نابلس به آتش کشیدند.

گفتنی است این برای نخستین بار نیست که غذاخوری های صهیونیست ها در تل آویو به قران و ایات قرآنی توهین می کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 حمله انتحاری به یک بیمارستان در پیشاور پاکستان منجر به کشته و زخمی شدن چندین نفر شد.











 

 



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1390 | نظرات ()